dinsdag 16 oktober 2007

Geen Update!

Dit is geen update!

Dan weten jullie dat even! Ik heb namelijk geen tijd. Ik heb geen tijd om te vertellen dat ik een tijdje terug heel erg ziek ben geweest. En dat ik de afgelopen weken heel erg druk ben geweest met mijn nieuwe website. Geen tijd om te vertellen hoe mooi mijn website is geworden, maar dat hij nog niet klaar is. Dat mijn werk mij heel veel tijd kost. En dat de slaapkamer behangen is terwijl ik doodziek op bed lag.

Heb geen tijd om bij te kletsen over Jeroen@ die al veel te lang is uitgesteld, en de nieuwe mogelijkheden van mijn nieuwe website, dat ik via mijn website de Bart Foundation help, en natuurlijk het KWF. Geen tijd om te vertellen over de verjaardag mijn zus, en wat ik daarvoor ga kopen. Ik kom er niet aan toe om te vertellen over mijn vakantie, die ik samen met mijn vriendin heb gepland, en kan ook niet vertellen waar we nou naar toe gaan. Geen tijd om te vertellen dat ik morgen weer ga werken naar 4 dagen ziek te zijn geweest, en na 3 vrije dagen te hebben gehad. Geen tijd om te vertellen hoe ik heb genoten van de wandeling gisteren met mijn hondjes.

Ik kan jullie niet vertellen hoe leuk het is om te werken bij V&D. Ik kan helaas niet vertellen over hoe leuk de MTR is en hoe veel lol we hebben als we weer eens een bloedmooie trainster hebben die zelfs onze manager een rood heeft geeft. Ik heb te weinig tijd om te vertellen wat de toekomst plannen van de Stichting zijn, en nog minder tijd om te vertellen dat ik in Januari 2008 opnieuw een doorstart ga maken.
Het gaat niet lukken om te vertellen dat ik al ruim 10 biedingen heb gehad op mijn keuken, die ik voor de gein op markplaats heb geplaatst. Dat ik dinsdag al een bod had van € 380,00… Dat donderdag eindelijk het laminaat boven wordt gelegd, en dat de slaapkamer dan echt klaar is, dat we daarna het kantoor gaan aanpakken en dat ik op dinsdag al al het behang van de muren heb gehaald en dat ik daar 20 minuten mee bezig ben geweest! Wat mij niet gaat lukken is vertellen Ciske de Rat, de musical mij geweldig lijkt! Dat ik het volgende week heel erg druk ga krijgen omdat dan de herfstvakantie begint in Utrecht en wij de beste week ooit gaan draaien!!

Maar dat allemaal vertellen, daar heb ik gewoon helemaal geen tijd voor. Dus daarom: geen update! Sorry!

Geen opmerkingen: