zondag 16 september 2007

It's the end!!

Het einde van mijn vakantie is nabij!! Nog een paar uurtjes en dan (mag) moet ik weet die verdomde trein nemen naar Utrecht. Die overvolle, stinkende, smerige treincoupes. Maar voordat dat zo ver is/was heb ik vandaag nog zo veel mee gemaakt...

ANWB
Na het 'goed' wakker worden hebben mijn vriendin en ik samen onze hondjes uit gelaten. Maar toen we vlak bij ons huis waren ontdekte mijn vriendin dat de rechter achterband van onze nieuwe auto leeg stond! Potverdikkeme! Wij de wegenwachtservice van Kia gebeld en binnen 15 minuten stond er een knalgele wagen voor de deur van de ANWB. Binnen 10 minuten was de band gemaakt en konden we op weg!

Burgers Zoo
Laatste dag van de vakantie.. Een middagje naar de dierentuin.. Je kent het waarschijnlijk wel even langs de dieren, foto kiekje daar, fotokiekje hier. Al snel volgde de safari, een brug door de savanne van afrika moet het voorstellen. Nou dat werd het.. Bijna op het einde kwamen we bij de zebra's en neushoorns. Er bleek vlakbij een zebra op zijn zij te liggen en alle dieren stonden om hem (of haar) heen. Iedereen had het erover. De zebra was vermoedelijk dood, maar hij lag daar maar. Ik heb toen de dierenpark zelf maar gebeld en gemeld dat er waarschijnlijk een dode zebra in de safari lag van hun eigen dierentuin... Ze zouden meteen een verzorgings team sturen. En na enkele minuten kwam er een jeep aan rijden, die richting het beest reed. Om een lang verhaal kort te maken, het dier was inderdaad dood en werd opgehaald door een shovel. Ik ga niet uitgebreid vertellen hoe dit dier het park uit werd gereden want dat is dier oneerlijk gegaan. Ook foto's hiervan zal ik nooit op een website tonen..


En morgen weer hup naar de job... Ik heb er zin in.. Kom maar op, ik kan jullie allemaal aan!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

ik heb hetzelfde incident genoemd in mijn eerste weblog.

victoria