zaterdag 15 september 2007

'Verslag' Mooi! weer de Leeuw

Op zaterdag (15 sept) ben ik naar de opname geweest van Mooi! weer de Leeuw. Het programma van en met Paul de Leeuw. Een leuk, gezellig, knotsgekke opname. Lachen met en om Paul. Ik kan hier nu een heel verhaal gaan vertellen hoe het was, maar dat doe ik niet. Waarschijnlijk heb je de uitzending gezien, en weet je dus hoe leuk het moet zijn geweest. Als ik nu alles ga vertellen is misschien jou gevoel bij het programma weg.

Ik kan je wel vertellen dat na de opname's (de gewone en de internet opname), Paul 3 hele mooie liedjes heeft gezongen voor het publiek. Blijf (tot de zon je komt halen), Ik heb je lief en Vlieg met me mee (naar de regenboog). Daarna was hij verdwenen, en bleven we achter met... Cor Bakker...

Geen opmerkingen: