zaterdag 22 september 2007

Lachen naar het vogeltje...

Vandaag was een hele speciale dag. Vandaag heb ik de hele dag foto's gemaakt. En zo speciaal is dat niet, want ik maar tientalle foto's per week. Maar vandaag had ik weer een foto opdracht. Na een reportage in Tv Toys, de dierentuin en een optreden van Replay, was ik een aantal maanden geleden gevraagd gevraagd foto's te maken van het 12,5 jarige jubileumfeest van Siza Dorp Groep in Rijkerswoerd. En vandaag was voor hun en voor mij de grote dag.

En nu ben ik thuis de foto's terug aan het kijken, en zie ik dat deze zeer geslaagd zijn, al zeg ik het zelf. Er zitten foto's bij die voor zich spreken.

Siza Dorp groep Rijkerswoerd is onderdeel van Siza Dorp groep, ofwel Het Dorp (open het dorp!), in Arnhem. In Rijkerwoerd wonen verstandelijk gehandicapten met elkaar samen in een huis. Dit is verdeeld over ongeveer 5 huizen, daarbij zit ook nog een dagcentrum.

De foto's zijn binnenkort te bekijken!

Geen opmerkingen: