donderdag 17 januari 2008

Dé Trouwreportage

Het heeft even geduurd, maar hier dan opnieuw een bericht. Je vraagt je af, waarom heeft het zo lang geduurd voordat hij weer een berichtje post. Nou, mijn nieuwe werk kost redelijk veel tijd, daarnaast geef ik mijn vriendin op dit moment een beetje meer aandacht (!)... Dus daar ben ik best druk mee. Daarnaast ben ik druk bezig met een eigen weblog, maar ja door alle drukte schiet dat er vaak bij in.. Maar ik heb ook leuk nieuws. Op 16 januari heb ik mijn 1e bruidsrepotage gemaakt..

16 Januari, onze buren zijn getrouwd.. Tenminste, gaan trouwen. In de middag, zon scheen, wat niet al te koud zijn we Burgers Dierenpark in gegaan om trouwfoto's te maken voor het grote trouwboek. Ik heb de taak van fotograaf op mij genomen. Het was mijn eerste echte reportage, en die is erg goed ontvangen. Na ruim 2 en een half uur verlieten wij de dierentuin om daarna naar hun eigen huis te gaan waar familie en vrienden stonden te wachten op het bruidspaar. Hierna zijn we naar het gemeentehuis gegaan waar getrouwd werd. In de avond hebben we met de dierbaarste familie leden de foto's terug gekeken, en iedereen was het er over eens. Het zijn prachtige foto's geworden! Gelukkig!

Geen opmerkingen: