maandag 21 januari 2008

Te lang!

Ik wil blijven vernieuwen, ik wil iets dat helemaal mijn smaak is.. Iets waarvan ik zeg, JA! dat is het.. En zoiets vindt je niet, dat moet je maken... En maken, dat kost best veel tijd. Maar soms zijn er momenten dat je denkt, he, dat lijkt mij wel wat, maar dat is het toch niet helemaal.

Op dit moment ben ik bezig met een eigen weblog. Een eigen lay-out, met mogelijkheid tot een fotoboek, nieuwspagina's, kortom een duidelijke, leuke site van mezelf. Met al mijn logs, verhalen, en foto's. Maar dit kost tijd. Om de tijd te doden heb ik een tijdelijke weblog geopend. Een weblog, met iets minder mogelijkheden, maar het thema is er wel naar.

UPDATE!! Sorry, maar een tijdelijke website komt er niet.. Jullie moeten het tot februari nog even doen met deze. De nieuwe website is al (bijna) af. Er moeten nog wat haken en ogen worden verwijderd of toe gevoegd. Het is de bedoeling dat de site of begin februari, of half februari operationeel wordt. Maar nu staat al vast wat de openingslog wordt! En geloof mij, die wil je echt niet missen. Voor een ieder die mij kent (op welke manier dan ook) zal het iets heel leuks zijn om te lezen!!!!

Geen opmerkingen: