zondag 6 januari 2008

SuperMc

En weer is de eerste week van Januari voorbij.. Weer is er een vrije week voorbij... Tenminste, bijna!

Dinsdag begint voor mij een nieuw iets. Ik heb in 1 week tijd de hele kast opgeruimd, afgebroken, en na de sloop gebracht wat te maken had met La Place. Ik heb alle papieren vernietigd, boeken door de papierversnipperaar, en emailtjes gedelete. Het is het einde van een jaar keihard werken. 5 dagen in de week 3 uur reizen per dag, en nog luisteren naar de grootste.... Ehh nee, ik moet me niet verlagen om op het internet mijn hart te luchten over mensen die... Nee, daar ga ik weer. Kortom het boek La Place moet worden gesloten. Weg van alle narigheid. Het enige wat ik nog op mijn pad mag komen is contact met hele aardige collega's (want zo zie ik 'mijn' medewerkers).

Vanaf dinsdag breekt er een mooie tijd aan. Ik heb het eerste rooster al gekregen voor de aankomende 6 weken (bij La Place was het rooster voor volgende week pas deze week klaar). Ik heb hele mooie uren. Ik ben er nu al superblij mee.. Hoewel het fietsen naar Nijmegen mij toch wel wat zwaar viel vanmiddag. Na in totaal anderhalf uur heen en weer gefietst te hebben (zonder stoppen!), kon je mij op rapen. Ik was altijd iemand die heel veel fietste maar de energie en uithoudingsvermogen die ik daarmee heb opgebouwd heb ik het afgelopen jaar verloren.. Opnieuw opbouwen dus..
Vanaf deze week zal mijn weblog (voorlopig) te vinden zijn via http://www.mediaspotter.nl/! Een makkelijke naam, en de weblog zal waarschijnlijk ook op een aantal punten vernieuwen. Nieuw kleurtje daar, andere indeling daar. En ook de kop (de afbeelding hierboven) zal veranderen. Ik kan hieronder alvast een tipje van de Sluijer(letterlijk) oplichten!


Geen opmerkingen: