dinsdag 1 januari 2008

Respect!...

Jos, Robert, Guusje, Gerd-Jan, Sylvia, Conny, Krijn, Rudi, Wim. Het zijn een aantal namen die ik kan noemen van Bekende inwoners van Nederland, die overleden zijn aan kanker. Afgelopen week werd ook bekend dat zanger Benny Neyman ongeneselijk ziek is.

Benny Neyman is natuurlijk bij iedereen bekend van de liedjes over de 'eeuwige' vrijgezel, die pas gaat slapen als hij de sterren heeft gezien. Hij is ook bekend van de vraag 'Waarom fluister ik jou naam nog', en hij kwam er eerlijk voor uit dat hij het niet wist 'Ik weet niet hoe'. Het zijn misschien maar 3 nummers die ik nu opnoem, maar toch weet iedereen over wie je het hebt als je die titels hoort. En dat is iets wat veel 'one day fly's' niet na kunnen vertellen.
Ik heb respect voor Benny. Voor de manier hoe hij omgaat met zijn ziekte, en hoe hij het nieuws naar buiten heeft gebracht.
Een slecht vooruitzicht op 2008 voor Benny!

Geen opmerkingen: