dinsdag 28 augustus 2007

Char (deel 2)

Char... die vrouw die kan praten met de dode... En jou kan vertellen dat ze in de buurt zijn.. Ik heb nooit geweten wat ik er nou van moet geloven. Aan de ene kant misschien pure onzin, maar aan de andere kant zeggen veel mensen dat ze dingen (heeft) (ge)zeg(d)t die niemand kan weten.

Ik ben vorige week dinsdag benaderd door de redactie van Char, Het Medium. Of ik deel wilden nemen aan een reading in de studio voor het programma. Nou, omdat ik met eigenlijk wel wilden zien en wilde horen wat er nou gezegd zou worden stemde ik toe. Na een kort gesprek in het engels werd gevraagd of ik deze week naar Aalsmeer kon komen voor een zogenaamd selectie gesprek (omdat ze niet iedereen in de uitzending kunnen hebben). Omdat alleen die week de gesprekken werden gehouden besloot ik donderdag te gaan. Maar helaas kon ik het niet spits krijgen met het werk. Ik heb toen opnieuw contact gezocht en netjes een mailtje gestuurd dat ik het niet geregeld kon krijgen, en dat ik het ook zeer kort dag vondt. En gevraagd of ik ook een week later ergens terecht zou kunnen.

Tot op de dag van vandaag helaas niet meer gehoord... Zou mijn moeder tegen Char hebben gezegd dat ze het niet moet flikken mij te bedonderen?

Daarnaast is het natuurlijk ook erg vreemd dat er nergens op het internet filmpjes te zien zijn van Char en over Char. Nergens kan je readings terug zien, nergens kan je reactie's lezen.. Contractje?

Geen opmerkingen: