dinsdag 21 augustus 2007

Char!

Het was, denk ik Juni 2007 toen ik op Rtl4.nl een oproep las voor het programma Char, het Medium. Omdat ik nogal wat vragen heb, over het overlijden van mijn ouders leek mij dat een goed idee. Ik heb toen een mail gestuurd met in het kort mijn verhaal. Groot was de verassing toen er in mijn mailbox een mailtje stond van het redactie van het programma. Ze wilde contact met mij zoeken. Nou dat kan, graag..

Deze ochtend kreeg ik telefoon en was het de beurt aan mij om mijn verhaal te doen en een deel in het engels te praten. Want ja, Char is engels, dus moet er tijdens de uitzending engels worden gepraat. Nou kan ik engels redelijk verstaan, maar goed uit mijn woorden komen is bij mij een probleem. Al ging het toch best wel goed. Ik ben uitgenodigd voor een gesprek (soort van screening, want ja ze kunnen niet iedereen een reading geven) op a.s donderdag. Als het lukt met mijn werk moet ik donderdag dus richting Aalsmeer! Spannende tijden dus, ik hou jullie op de hoogte!

Helaas is er op het net geen Enkel filmpje te vinden van Char!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik weet niet wat ik van Char moet geloven.. Maar ik hoop dat jij er zelf achter gaat komen!!