donderdag 13 december 2007

Afscheid nemen bestaat...WEL!

Ja ja, het grote afscheid nemen in voor mij nu echt begonnen.. Vandaag heb ik te horen gekregen in welke vestiging ik mij 'floormanager' mag gaan noemen. Afscheid van een groot (wordend) bedrijf, en afscheid van een aantal leuke en lieve collega's...


'Afscheid nemen bestaat niet' zong Marco B ooit eens. Maar voor mij wordt het wel afscheid nemen. Om nu te zeggen dat ik 1x in de maand naar Utrecht ga afreizen, nee. Als ik gezellig ga shoppen in Utrecht zal ik er zeker nog wel binnen lopen, maar ik ga op 31 December iets afsluiten, en plannen om ooit terug te komen zal ik nooit maken!

Ik had van mijn leven nooit verwacht ooit nog eens zo ver van huis af te werken. Dagelijks 3 uur reizen. Anderhalf uur om op het werk te komen en evenlang weer terug. Na een aantal maanden wordt dat een loodzware opgave, zeker wanneer je in de gaten krijgt dat je je eigenlijk niet meer op je gemak voelt.

Nu ben ik bezig met de 2e van mijn 2 opzegtermijnen. En 2 maanden opzegtermijn is gewoon TE lang! Ik heb ontslag genomen omdat ik het daar niet meer naar mijn zin heb, en dan ben je verplicht er nog 2 maanden te blijven.

Maar over 2 weken is het voorbij. Begin Januari zal ik nog een 'klein' afscheidsfeestje geven voor hele goede, en fijne collega's.

Maar dan is het op 8 januari weer feest, want dan ga ik aan de slag bij mijn nieuwe baan in Nijmegen!

Geen opmerkingen: