zondag 9 december 2007

Uit de Oude Doos!

MediaSpotter is niet zomaar een naam. Het is mijn naam, mijn Blogpersoon. Naast MediaSpotter bestaat ook nog WebChefje. Beide namen, die weer op mijn naam staan. Webchefje heb ik aangenomen in 2003, tijdens mijn kok opleiding. MediaSpotter heb ik in 2004 aangenomen, het is mijn media Naam. 2 jaar lang ben ik beheerder geweest van MediaSite MediaSpotter.nl. Met ruim 3000 bezoekers per week, mag ik best zeggen een redelijk populaire website. Maar helaas heb ik door heel weinig tijd moeten stoppen met de site. Maar nog steeds wordt hij bezocht, en als er iets speciaals gebeurd post ik even een nieuwtje. De kans dat MediaSpotter een 2e leven krijgt, is 99% zeker! Maar daarover aankomend jaar meer..

Ik kan een heel blogje schrijven over de 2 website's en namen, maar wat ik ga doen is veel leuker. In de tijd van MediaSpotter heb ik elke week op de website een column gescheven, die voor mij elke week weer een genot was om te schrijven. Ik ga ze ook delen met jullie vanaf..Vandaag! Bij elke column die ik plaats zal ik vertellen wat de reden is van de column..

Geen opmerkingen: