zondag 30 december 2007

Uit de oude doos: Anti Idols en Live is niet Live!

1x in de zoveel tijd plaats ik een column die ik eeder schreef voor de website Mediaspotter.nl. Deze week is dat de Column met de titel: Anti Idols, en live is niet Live!

Een column geschreven in de tijd van Idols 2, Superster (tros) en Hotel Big Brother. Deze column plaats ik omdat er ook een deel in staat over wat wel en niet Live is op tv. Afgelopen week viel mij dit opnieuw op tijdens Kinderen dansen op het Ijs. Er werd daarin verteld dat het Live was, maar dit was niet zo. Want op deze vrijdag avond stond Gerard Joling LIVE in de Ahoy! Een duidelijk geval van Oeps

Een latere column dan normaal.. Deze week is er veel gebeurt in de showbizz. Ik heb zaterdag Idols eens bekeken, en heb daar ook mijn reactie over.. ook Superster moet het ontgelden, maar dan wel in positieve zin. En als er tegen mij Live wordt gezegd wil ik ook Live!


Idols, wat een feest. Elke week kijken er miljoenen mensen naar. En ook elk jaar smsen miljoenen kijkers om te stemmen op hun favoriete kandidaat. Ik heb geen favoriet. Iedereen kan goed zingen, maar o wat heb ik een gruwelijke hekel gekregen aan Harm. 1 van de oudste deelnemers, ongeschoren, danst als een kwast die te lang in het water heeft gestaan en die al lang in de terpentine heeft moeten staan. Hij maak zelfs een grote fout door in de live show zijn tekst te vergeten. En toch mag hij blijven.. Ongelooflijk.

Bij het begin van deze website heb ik mezelf verboden om een eigen mening in het nieuws te zetten. Maar ik ben wel selectief met het nieuws. In deze columns mag ik even vertellen wat ik ervan vindt. En dat doe ik ook.. Vrijdag de finale van Superster. De altijd goedlachse Erik Peekel heeft het strijdveld verlaten en Angela is ervan door gegaan met een Tros Contract. Ik had ze het allebei gegund. Angela is een mooie vrouw, en ik weet zeker dat ze er komt, zeker nu ze zichzelf aanbied voor vrijgezelle mannen, om een date met haar te kunnen krijgen.. Go Girl..
Ik heb een hekel aan het woord Live gekregen. Daphne Bunskoek die door Live en Cooking heen komt vertellen dat je zeker naar de Vrienden van ****** Live moeten kijken. En die avond kom je erachter dat het niet Live is. Rtl4 maakt nu ook reclame voor de € 100.000 show van de Staatsloterij. Live zeggen ze, maar met al die spellen kan dat niet Live zijn. Dat bestaat niet.. En dat zal ook zeker niet zo zijn.

Op deze website zal je geen nieuws vinden over het Gala voor de glimlach van het kind. Dit o.a. omdat wij achter het KWF Kankerbestrijding staan, en geen andere goede doelen steunen via de site.
Door de leden wordt ook weinig gepost. En de kaarten van Robbie liggen hier met smart te wachten op een nieuwe eigenaar die 25 juni naar Amsterdam gaat, samen met een vriend of vriendin en de kaarten.. Zonder postjes= geen kaartjes...Ik zou zeggen post even een tijdje en je hebt de kaartjes zo binnen!!

Zondag neem ik afscheid van een groot aantal collega's, omdat ik een nieuwe baan heb... Je bent toch niet gek, meer zeg ik niet, toch Patty!

Till Next week..

Geen opmerkingen: