woensdag 5 december 2007

5 December!

Het is alweer 5 december.. 5 December is voor mij altijd een hele aparte, maar vooral bijzondere dag. Het is de dag waarop Sinterklaas in Nederland wordt gevierd...

Tot 2 jaar terug ben ik 4 jaar lang Sinterklaas geweest! 4 jaar lang groot feest rond Sinterklaas. Het begon al in het weekend voor 5 december. Vanaf Maart van dat jaar stroomde de aanvragen binnen, en in Oktober maakte wij een keuze uit alle aanvragen. Wij zochten natuurlijk de leukste aanvragen uit. Op het einde van onze Mc Donalds tour die wij 2 jaar lang gedaan hebben (2003 en 2004), brachten wij ook een bezoek aan mijn moeder in het verzorgingshuis. Zo was het dat wij 2 jaar geleden gevraagd werden voor een kinderfeestje in een chinees restaurant, en dat zijn leuke dingen! Waarschijnlijk zal ik volgend jaar weer mijn mijter passen, de staf oppoetsen, en de baard in de krulspelden zetten..

Geen opmerkingen: