vrijdag 21 december 2007

Repeat..

Blog nummero 50! Ik ben op de goede weg zullen we maar zeggen! Volgend jaar is het dan zo ver... Eigenlijk is het volgend jaar een terug kijk jaar op alles wat ik ooit heb gedaan en mee gemaakt.. Volgend jaar doe ik verschillende dingen nog een keer dunnetjes over, en ik hoop ze nog heel lang te blijven doen!

Volgend jaar is het precies 10 jaar geleden dat ik op het WWW terecht kwam. De eerste keer dat ik in de grote wereld van het internet stapte. In 1998 was mijn eerste aanraking met internet. Ik ging dat jaar al vele malen naar de bibliotheek om te 'surfen'. Toen bezocht ik voor het eerst de website van Bassie en Adriaan, en zag ik foto's van momenten die ik nog nooit gezien had. Een wereld ging voor mij open!

Nu, 10 jaar later zoek ik niet meer naar foto's van de clown en acrobaat, maar plaats ik zelf foto's, gemaakt door mezelf, met mijn eigen camera.

6 jaar geleden kocht ik mijn eerste digitale camera. Een HP. De afgelopen jaren heb ik er 4 versleten. Vorig jaar, 5 jaar na mijn eerste aankoop heb ik een digitale spiegelreflex camera gekocht, en dit jaar kwam daar een mooie flitser bij waardoor ik in staat ben alles op een professionele manier vast te leggen. Volgend jaar, 7 jaar na mijn eerste aankoop fotografeer ik mijn eerste bruiloft, en dat is iets waar ik erg trots op ben...

Volgend jaar, 3 jaar na het benefiet diner zal er opnieuw iets gaan gebeuren, tenminste, dat is de bedoeling. Er staan diverse dingen in de planning, en als er daarvan al 1 gebeurd, zou het al super zijn!

En, ik zal volgend jaar, na 3 jaar afwezigheid weer terug keren bij de Mc Donalds. Niet in Arnhem, maar in Nijmegen, en ik heb er nu al ontzettend zin in!

Maar zoals ik al begon volgend jaar 10 jaar Jeroen on the net, en 5 jaar Webchefje.nl! Dat wordt dus een feestje, let op mijn woorden!


Diverse logo's van zelfgemaakte website's

Geen opmerkingen: