zondag 9 december 2007

Jaaroverzicht!

Elk bekend Tv en radio programma programma, elke website, of weblog doen het... Terugkijken op het afgelopen jaar. Ik ook!


Afgelopen jaar is voor mij ontzettend snel gegaan. Hoewel ik natuurlijk niet alles onthoud van de afgelopen jaar heeft een aantal dingen indruk op mij gemaakt, of is er iets gebeurd waar ik op een fijne, of vervelende manier op terug kijk. In het begin van het jaar was er voor mij een vervelende gebeurtenis. Na de oprichting van mijn Stichting, vorig jaar September, spatte het bestuur in Januari geheel uit elkaar. Een crisis was het niet, voordat dat gebeurde heb ik het bestuur verzocht op te stappen. Op 1 januari gebeurde dat officieel. Een voor mij vervelende periode. De Stichting was een wens die uitkwam, waar ik (bijna) een jaar lang keihard voor heb geknokt. Het was een vervelend begin van 2007. Wat wel weer positief was die week, was de verhuizing van mijn 1 kamerflatje naar een 4 kamer appartement die met (bijna) alle gemakken was voorzien. Mijn eerste verhuizing met mijn vriendin... Eindelijk iets voor ons zelf.

Op 6 Januari begon ik aan een nieuwe uitdaging. Afdelingshoofd (i.o) bij La Place. En niet in de buurt, nee in totaal 3 uur reizen per dag bij mij vandaan. Utrecht was voor mij the Place to be. Ik kwam terecht in de grootste vestiging van Nederland, met de meeste medewerkers en de hoogste omzet. Een hele uitdaging, maar verder in het jaar werd mij doelstelling en missie steeds meer om een plan te maken hoe ik zo snel mogelijk weg kon komen uit Utrecht. En dit kwam niet omdat ik het werk niet leuk vindt, want koken zit nog steeds in mij, en ik ben helemaal in mijn sas als je mij een dag lang bij het warme gedeelte zet, waar ik samen met mijn medewerkers kan zorgen dat alles prima voor elkaar is. Ook het contact met diverse collega's is goed (op een aantal uitgezonderd natuurlijk...). Ik heb in November besloten te stoppen bij La Place, en dus niet omdat ik het werk niet leuk vindt, of omdat ik alle medewerkers wel eens in een grote braadslee wil gaar bakken (wilt u hem Medium of doorgebakken), maar door andere redenen, wie weet wijdt ik daar ooit nog een blog aan..
In juni van dit jaar zijn wij verhuist naar onze huidige woning, een eengezinswoning in hartje Elst. Een kleine gemeente tussen Arnhem en Nijmegen. Ons huis staat op een rustige plek waar alleen maar bestemmingverkeer langs komt, en is omringd met groen, schapenweide's en een aantal scholen, waar we trouwens geen enkele last van hebben.

Ik ben dit jaar 2x op vakantie geweest. En niet naar een warm lang maar naar cente(r) parcs. In april tijdens mijn vakantie, er gewoon een weekje uit, en afgelopen November, net na het indienen van mijn ontslag. Heerlijk genieten!
Maar terugkijken op een druk jaar, vol ups en down's kost veel ruimte. Ik kan nog tientalle zinnen door vertellen de keren dat ik zie was, mijn verjaardag, de verjaardag van mijn vriendin, maar het beste is als je gewoon even de weblog terug leest! Maar wanneer er dit jaar nog iets bijzonders gebeurd, zal ik dit logje aanpassen, zodat er een mooie jaaroverzicht ontstaat, die je elke dag kan na slaan, en het kost je niets!

Geen opmerkingen: