zondag 9 december 2007

Uit de oude doos: 'Je ex, en gelukkig Nieuwjaar'.

Ondertstaande column is geplaatst op Maandag 2 Januari 2006. Het is een kleine jaaroverzicht van 2005, en een vooruit blik op 2006..


Het nieuwe jaar is gestart Joepie! 2006 wordt hoop ik mijn jaar.. Er staan enkele grote dingen op stapel. Zoals Frans Bauer in Nijmegen al zei, Er komen grote dingen aan! Zo ook bij mij. Teminste dat hoop ik!!

Aan het einde van 2005 zijn er altijd van die terug kijk programma's. Overzichten bedoel ik daarmee. Soms zijn die overzichten om te huilen zo slecht.. Het jaar is nog niet eens voorbij of het nieuw heeft al het jaaroverzicht in boek in de winkel liggen.. Maar wat gebeurt er nou als er op de dag dat het boek verschijnt een ramp gebeurt... Dan is het boek of Dvd of uitzending geen jaaroverzicht meer, want het klopt niet! Ze moeten een jaaroverzicht na 1 januari uitzenden, of maken. Zodat ze alle laatste nieuws nog even mee kunnen pikken.. Dan is het 'het complete jaar overzicht'! En ze zijn er ook steeds eerder meer. Rtl 4 had begin december al een link op de website naar het overzicht.. Net als de Sint worden die jaaroverzichten steeds vroeger. Als we niet oppassen zitten wij in januari al te lezen wat er gebeurt in het aankomend jaar..

Ik wilde ook even terug blikken op een aantal hoogte en helaas een aantal dieptepunten van 2005. Het hoogte punt was het benefiet diner die ik met hulp van een aantal leraren georganiseerd heb op 30 en 31 mei. Het geld kwam geheel ten goede aan het KWF Kankerbestrijding. Ruim €5850,00 haalde we op! Ik heb een aantal keer in de Gelderlander gestaan (incl. grote foto), en ben op 31 mei in de uitzending geweest van Hart Van Nederland allemaal door het diner. Maar ook mijn reis naar London, begin januari was een groot succes. Mijn grootste dieptepunt was de dood van mijn moeder (46). Zij overleed aan de ziekte kanker. Op 14 september, op die dag, alleen 7 jaar eerder overleed mijn vader wederom aan deze ziekte. De hulp die ik kreeg van vrienden en ex klasgenootjes was overweldigend..


Ook een dieptepunt was het einde van mijn relatie. Na slechts 1 jaar leek mijn vriendin het beter te stoppen! Een hoogtepunt was ook de vele musicals waar ik dit jaar naar toe kon gaan. The Lion King ( op mijn verjaardag van mijn (ex) vriendin) Belle en het Beest en Mamma Mia. Een aantal momenten uit mijn leven van 2005..Maar goed, om het jaar goed te beginnen dacht mijn beste vriend, dat het leuk zou zijn om uit te gaan. Feestelijk 2006 in, en 2005 voorgoed achter mij te laten. Leuk idee. Ik heb mijn ex gevraagd mee te gaan, we zijn nog goede vrienden dus ik dacht dat wordt gezellig. Maar tijdens het uitgaan werd er geprobeerd haar te 'verleiden'. We zijn dan wel vrienden maar ik heb die tijd nog steeds niet achter mij gelaten, mijn ex zien met iemand anders.....Ze wist dat het mij niet lekker zou zitten, dus die jongen dwaalde af. Maar goed, mijn fout ik wist dat ze contact zou krijgen,dat vind ze leuk. Ik had haar niet mee moeten vragen.. Hoe dan ook het uitgaan was leuk, maar niet 100% geslaagd..

2006 wordt mijn jaar.. In januari heb ik een gesprek voor een nieuwe baan en eind januari heb ik een gesprek over een mogelijke stichting die ik in samenwerking met mijn school op ga zetten! Maar er komt ook weer een nieuwe reeks Benefiet diners..

Dus ik kan mijn lol op! Zoals Frans Bauer al zei: 2006 wordt mijn jaar!!!

O,ja nog even tijdens het uitgaan is mijn oog gevallen op 2 dames die werken bij een supermarkt keten in Arnhem.. En bij hen reken ik vaak mijn boodschappen af.. Wie of wie zijn dit??

Geen opmerkingen: