maandag 31 december 2007

I'ts the end!

Ik heb La Place verlaten.. Ik ben druk bezig met een Jeroen@ ' afscheids' brief aan Paul Bringmann, hoofd van de directie van La Place. Maar voor de vaste bezoeker wilde ik nu al een stukje onthullen!
Ik wil maar 1 ding mee geven Paul Bringmann, 2 maanden opzeg termijn is echt te veel. Want na een een maand (na je ontslag aanvraag) krijg je naar je hoofd geslingerd dat 1 of ander Varken tegen de medewerkers gezegd heeft dat ze niet meer naar mij moeten luisteren, want ik ben toch geen leidinggevende meer. En dat was ik nog wel, probeer het dan nog maar eens goed te breien. Dan krijg je te horen, ' ik luister niet naar jou' .. Naar de HM gaan om eens duidelijk te vertellen wat er aan de hand is heeft geen zin. De HM maar lachen en de schuld zelfs nog op zich nemen voor dat varken die dat heeft gezegd. Het varken dat alleen maar kan zeggen Fucking dit, Fucking dat, maar er zelf nog niet achter is dat hij al maanden wordt gebruikt omdat hij er is wanneer hij er moet zijn en hij langer blijft als dat moet. Een aantal maanden geleden hoorde ik nog dat de hogere heren hem niet mochten, en dat de collega's maar eens onvriendelijk tegen hem moesten doen.

Mijn afscheid was goed. Een mooie boek van mijn Medewerkers gekregen, een leuke kaart waar een enkeling (Tarek), in schreef ' Ik zal je niet missen' . Op het einde van mijn laatste dag was er toch iemand die een traantje wegpinkte. Ik heb het bereikt, emotie bij La Place!

Bedankt lieve medewerkers met wie ik de afgelopen maanden heel fijn heb samen gewerkt, hoewel de begeleiding in mijn opleiding er voor gezorgd heeft dat ik weg ben gegaan heeft het aan de sfeer vaak niet gelegen!

1 opmerking:

Anoniem zei

hey jeroen,
jij ook heel erg bedankt voor de gezellige tijd heb veel om je gelachen,veel succes in de toekomst grt EdH