zondag 30 december 2007

De laatste loodjes..

Ja, dat is lang geleden.. Ja het is te lang geleden. Maar ik heb veel dingen te vertellen, en al sommige verhalen helemaal klaar staan, maar daar moet je nog 1 of 2 dagen geduld voor hebben...

Morgen is mijn grote dag! Dan is het mijn laatste dag bij La Place in Utrecht. En daar ben ik zo ontzettend blij mee... Voor de vaste lezers onder ons, er is een Jeroen@ La Place onderweg. Waarin ik heel veel dingen ophelder, van me af schrijf over het afgelopen jaar, maar daarnaast natuurlijk ook een beetje info over deze onderneming.



Tot maandag avond! Dan sluiten we het jaar mooi af!



En Anders: Een goede jaarwisseling en tot 2008!


Trouwens, lieve dames en heren van La Place, bedankt voor het kaartje en het mooie kado (bestemd voor een ieder die wat gegeven heeft)!

Geen opmerkingen: