woensdag 19 december 2007

Ik moet wat kwijt...

Het zat eraan te komen... Ik wist dat het ging gebeuren.. Ik had het je op 1 November kunnen vertellen. 2 maanden is echt te lang.. Waarom heb ik er niet eerder aan gedacht. Waarom maakte ik de stap gewoon niet op 1 oktober, toen ik het ook al van plan was... Ik kan er heel veel blogs over schrijven met titels zoals:

- En ik dan: 'Niet op de kerstkaart'
- Gelul uit het midden van het land
- Alsof je daar voor bakker moet hebben gestudeerd..
- Als kok tussen 'ik ben kok maar heb er geen diploma voor' kok.
- Geen 1 compliment in 6 weken!

En dat zijn zomaar wat titels van logs die ik ook geschreven, maar heb er veel meer geschreven.. Maar ik wil ze niet plaatsen vindt ik laf van mezelf.

Gister bekruipte mij heel langzaam het gevoel... Het gevoel wat al 6 weken op de loer ligt.. En opeens slaat het toch onverwachts toe... En vandaag was het gevoel er nog steeds, alleen nog erger.. En toen de dag vorderde werd mijn gevoel alsmaar zekerder..

IK HEB ER GEEN ZIN MEER IN!!!!! EN IK MOET NOG 2 WEKEN!!!

Geen opmerkingen: