maandag 17 december 2007

Wat brengt het nieuwe jaar...?

Nog heel even en het is 1 januari 2008! Ik heb afgelopen week terug gekeken op mijn log naar volgend jaar, en nu kijk ik heel kort vooruit..

Hoewel er voor volgend jaar niets 'vast' staat, belooft het weer een mooi jaar te worden. Ik begin met mijn nieuwe baan, een nieuwe verantwoordelijkheid, nieuwe collega's bij een heel ander bedrijf waar vers niet te boventoon voert, en waarvan ik met 99% zekerheid kan zeggen dat het vlees gaar is! Ik heb voor aankomend jaar heel veel in mijn hoofd. De Stichting maakt een rustige doorstart en er belooft nog wat grootst te komen, maar daarover ben ik nu in gesprek met een aantal partijen, waarschijnlijk volgt dat media September-Oktober-November. Maar de organisatie zal al in Maart starten! Daarnaast ben ik druk bezig met een aantal dingen op papier te zetten. Teminste daar ben ik al bijna een jaar mee bezig, wat wil je, 3 uur op 1 dag in de trein.. Dus ik heb genoeg leesstof. Maar ik hoop dat volgend jaar eindelijk eens los te laten, maar daarnaast hebben we ook nog mijn blogje..

Ik hoop aankomend jaar een mooie blog op te zetten met nog meer verhalen, en alles over mij. Maar de ontwikkeling van die blog laat nog even op zich wachten, het wordt een kadotje voor mezelf, want Webchefje.nl bestaat 5 jaar, en ik ben al weer 10 jaar Online! Dus een nieuwe blog, met alles erop en eraan zal volgend jaar om de hoek komen kijken! En...misschien ga ik nog wel iets leuks op het net doen, en ga ik (nee, niet alleen) de concurrentie aan met Fok!, GeenStijl, MediaCourant en Sterrenstek. Maar ook daarover wordt pas volgend jaar over gepraat!

Genoeg ideeën, genoeg plannen, en ik heb straks een jaar lang de tijd deze plannen te ontwikkelen! Op naar 2008..!!!


Bij het begin van een nieuw jaar denk ik altijd aan dit liedje..

Geen opmerkingen: